Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

SZERZŐI JOGOK

A honlap teljes egésze (a teljesség igénye nélkül: szövegek, képek, grafikai elemek) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos.

I. A SZOLGÁLTATÓ

A www.konyvtunder.hu online áruházat a Tóthágas Plusz Kft üzemelteti (továbbiakban: Szolgáltató)

Székhely: 1047 Budapest, Perényi Zsigmond u. 15.

Cégjegyzékszám: 01-09-667080

Statisztikai számjel: 12314410-4649-113-01

Adószám: 12314410-2-41

Képviseli: Tóth József ügyvezető

A www.konyvtunder.hu tárhely szolgáltatója a Netmarker Kft.

Székhelye: 1115 Budapest, Csóka utca 3/a. 1. em. 55.; Cégjegyzékszám: 01-09-876616

Áruház e- mail elérhetősége: info[kukac]konyvtunder.hu

Telefonos ügyfélszolgálat: +36-1-370-5540 (H-P 8 - 15.30)



II. A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE

Megrendeléseket kizárólag a www.konyvtunder.hu webcímen keresztül fogadunk. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató elektronikus úton küldi el a Felhasználó részére, a rendeléskor megadott email címre (Kérjük, figyeljen az email cím helyességére).

A rendelés leadása előtt a felhasználónak lehetősége van a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A regisztrációhoz, a megrendeléshez, illetve a weboldal használatához az adatkezelési szabályzatban foglaltak elfogadása szükséges.

A kosárba tehető termékek a Webáruház valós készletét mutatják. Ha egy adott termékből több darabra van szüksége, akkor a + gombbal növelje a kívánt mennyiségre. A KOSÁR tartalma oldalra lépve, a készletellenőrző program végig futtatja, hogy az Ön által kért mennyiség teljesíthető-e. Ha nincs a készletünkön a kívánt mennyiség, akkor kérjük javítsa a mennyiséget arra a számra, ami a rendszer által elérhető. Előfordulhat, hogy néhány termék minősége esztétikailag kifogásolható (gyűrött, sarka behajlott, elszíneződött). Ezt kollégáink felülbírálják a csomagoláskor és értesítik a Vásárlót a termék állapotáról. A Webáruházban csak új, nem használt, nem antikvár könyveket / termékeket forgalmazunk.

A „megrendelés véglegesítése” gomb megnyomásával a Felhasználó elfogadja az ÁSZF irányelveit, valamint tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

A megadott email címre automatikus visszaigazolást küldünk (a megrendeléstől számított 48 órán belül) a noreply[kukac]konyvtunder.hu címről. Kérjük ellenőrizze levelező rendszerében a SPAM, Promóciók, egyéb mappákat. Ez egy automatikusan generált üzenet, kérjük, hogy kommunikációra ne ezt az email címet használja (lásd: I.SZOLGÁLTATÓ)

A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termék megnevezést és darabszámot, valamint a vevő adatait.

A szerződés nyelve magyar. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. Az árak forintban értendők, az Áfát tartalmazzák.

Felhívjuk figyelmüket, hogy lezárt, elküldött rendelésen NEM ÁLL MÓDUNKBAN MÓDOSÍTÁST eszközölni, mivel a rendszerünk automatikusan fogadja be és dolgozza fel a beérkezett rendeléseket, és így állítja ki róla a bizonylatokat.

Azon dolgozunk, hogy a csomagok a leghatékonyabban jussanak el a Vásárlókhoz, kérjük, hogy megjegyzésnek ne írják be a későbbi szállítási kérést. Nincs technikai és logisztikai lehetőségünk elkészült csomagokat várakoztatni, ezért nem áll módunkban figyelembe venni a későbbi kiszállításra vonatkozó kérelmüket. A futárszolgálat oldalán van lehetőség rugalmas szállítási időt kérni. A címzetteknek csak egyszer van lehetőségük a kiszállítással kapcsolatos adatok módosítására. A várható szállítási dátum módosítása már az 1. kézbesítésnek számít!

Rendelés leadásakor mérlegelje, hogy mikor és hogyan tudja átvenni a csomagot. Az automatizált rendszer miatt egyszerre készül számla és fuvar címke a csomagokhoz. Mindennemű módosítás megállítja a folyamatot és hibára ad lehetőséget.

KÉRJÜK, HOGY RENDELÉSÉT - ÁTGONDOLVA AZ ÁTVÉTELI LEHETŐSÉGEIT - KÖRÜLTEKINTŐEN ZÁRJA LE!

Normál esetben a raktáron lévő könyvek várható szállítási határideje - kiszállítás esetén - 1-3 munkanap. Bolthálózatunkba való kiszállítási idő függ a boltok helyétől. Budapesti átvevőpontok rendeléstől számítva 1-4 munkanap. Vidéki boltok esetében 4-7 munkanap.

Terhelt működés esetén, pl. karácsonyi időszak (november-december), a szállítási idő meghosszabbodhat. Ezt a rendelés véglegesítésekor mindenképp vegye figyelembe.

III. VÁSÁRLÁS MENETE

Ön a www.konyvtunder.hukönyv webáruház oldalát látogatta meg. Kétféleképpen tud a Webáruházban vásárolni:

  • Regisztráció nélkül: nem tud Pontgyűjtő akcióban részt venni, minden vásárláskor ki kell tölteni az adatokat, nem lát előzményeket
  • Regisztrációval: Törzsvásárlóvá válik, gyűjtheti a Tündérpontokat, ami további kedvezményre jogosíthatja (bővebben: TÖRZSVÁSÁRLÓ menüpont), következő vásárlásánál nem kell újra kitölteni az adatokat. Láthatja a vásárlási előzményeit és kívánságlistára jelölheti a könyveket

Ha regisztrációval szeretne vásárolni, akkor a jobb felső sarokban található piktogram közül válassza REGISZTRÁCIÓ gombot. Ha van már fiókja akkor használja a BELÉPÉS gombot. Ha nem szeretne regisztrálni akkor kezdje meg a vásárlást

  1. Ha ismeri a könyv címét, szerzőjét akkor a termékkeresővel kereshet az oldal tetején vagy a főoldalról kattinthat a látott termékre
  2. A termékre kattintva, látja a paramétereket, amennyiben a könyv kiadója azokat rendelkezésünkre bocsátotta (Cím, Szerző, Kötési mód, Kiadó; Kiadás éve; Terjedelem, Dimenzió, Vonalkód, Leírás)
  3. Itt található a termék eredeti, valamint kedvezménnyel csökkentett ára, amin Ön megvásárolhatja
  4. Mennyiséget a +- gombok használatával tud választani
  5. A KOSÁRBA gomb megnyomásával a termék bekerült a bevásárlókosarába (annyi könyv kerül bele ahányszor megnyomja) ELŐRENDELHETŐ státuszú könyv vagy termék nem rakható a kosárba a készleten levő termékkel együtt (bővebben: ELŐRENDELHETŐ menüpont)
  6. Az oldal jobb felső sarkában megtalálja a kosarát és egy FIZETÉS gombot
  7. A FIZETÉS gomb megnyomásával megjelenik a kosár tartalma. Ellenőrizze, hogy a kívánt könyvek vannak a kosárban, valamint ellenőrizze a mennyiségeket is.
  8. Lefelé görgetéssel tudja végig vinni megrendelését

KUPON kód: promóciós, kedvezményre jogosító kupon melyet fesztiválokon és közösségi oldalon adunk. A Vásárlási utalvány NEM itt váltható be.

PONTGYŰJTŐ AKCIÓ: regisztrált felhasználóknak, kedvezményre jogosít (bővebben: TÖRZSVÁSÁRLÓ menüpont)

  1. Töltse ki a kért Vásárlói adatokat értelemszerűen. A hiányos adatközlést nem fogadja el a rendszer és nem enged rendelést leadni. Ha Ön nem jogi személy (egyéni vállalkozó, nincs Kft.je, Bt-je, stb) akkor ÖN NEM ADÓALANY! Kérjük ne adja meg az adókártya számát.
  2. KISZÁLLÍTÁS címszó alatt a szállítási módok közül választhat:
  • Házhoz szállítás. A szállítmányozó cég a megadott szállítási címre viszi a csomagot
  • Posta Pont: A Magyar Posta a kiválasztott Postára, MOL kútra, Coop üzletbe vagy Csomagautomatába viszi a csomagot
  • Foxpost automata.
  • Személyes átvétel: Könyvtündér átvevőponton az ország több pontján (bővebben: Átvevőpontjaink  menüpont)
  • Külföldi kiszállítás (bővebben Külföldi kiszállítás menete )

Az aktuális árakat a a Szállítás és fizetés  oldalon találja.

  1. Miután kiválasztotta az Önnek megfelelő szállítási módot, választhat, hogy milyen módon kívánja kifizetni a megrendelés végösszegét. Online bankkártyás fizetéssel banki felületen vagy utánvét fizetéssel. Ha van online vásárlási utalványa itt válthatja be a kapott kód bemásolásával, BEVÁLTOM gomb megnyomásával. (Tóthágas Plusz papíralapú utalványokat nem tud a webshopban beváltani)
  2. Eljutott a MEGRENDELÉS véglegesítéséig. Rendszerünk kiszámolja az esetleges szállítási díjat, valamint tájékoztatjuk megrendelésének végösszegéről. Miután elfogadta az ÁSZF irányelveit, az Adatkezelési szabályzatot valamit tudomásul vette a fizetési kötelezettséget a MEGRENDELEM gombra kattintva Ön a rendelését lezárja, melyről automatikus visszaigazolást küldünk e-mailben, a regisztráció során megadott e-mail címre.
  3. A MEGRENDELÉS létrejött, nem módosítható!

 

IV. CSOMAGOK ÁTVÉTELE

Kérjük, hogy az átvételre szánjon időt és átvétel előtt vizsgálja meg a csomagot, hogy sérülésmentes állapotban érkezett-e meg Önhöz. Amennyiben nem ezt tapasztalja azonnal jegyzőkönyvet kell felvenni a sérülés jellegéről, ezt fotóval illusztrálni és a csomagátvételt elutasítani.

Amennyiben saját felelősségére mégis átveszi a csomagot és nem készül előtte jegyzőkönyv a lehetséges sérülésről, úgy a későbbi panaszokat sajnos csak abban az esetben áll módunkban fogadni, ha a sérülésmentes csomagolóanyagról és címkéről fotó készül és azt e-mailen (info@konyvtunder.hu) elküldi számunkra.

 

V. SZÁLLÍTÁSI DÍJAK BELFÖLDRE / FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGEK

Az aktuális árakat a a Szállítás és fizetés  oldalon találja.

 

VI. SZEMÉLYES ÁTVÉTEL A SZOLGÁLTATÓ SAJÁT BOLTHÁLÓZATÁBAN

Amennyiben a megrendelést telephelyünkön, vagy saját bolthálózatunkban személyesen veszi át, szállítási díjat nem számítunk fel. Utánvétes vásárlások esetében 150 Ft/rendelés csomagkezelési díjat számolunk fel, melyet a megrendeléskor tudomásul vett. Az előre kifizetett bankkártyás vásárlásokat ez a költség nem terheli.

Központi telephelyünk (Perényi Zsigmond utca 15.) nem könyvesbolt, csak átvevőpont. Több raktár található a helyszínen, SZEMÉLYES VÁSÁRLÁSRA NINCS lehetőség.

Az ország több pontján találhatóak Könyvtündér könyvesboltok, ahol átveheti megrendelését. Az üzletek listáját, elérhetőségét és nyitva tartási idejét az Átvevőpontjaink menüpont alatt a Webáruház főoldalán tekintheti meg. A bolthálózatunk Könyvtündér átvevőpontként működik. A Webáruházban leadott rendelések vehetőek át, a boltban vásárolt könyvekre NEM vonatkozik az internetes kedvezmény.

Budapesti boltok esetében a kiszállítási idő a rendeléstől számítva 1-4 munkanap. Szállítás a budapesti boltokba kedden és pénteken történik. (munkaszüneti napokon módosul a szállítás, a változás jogát fenntartjuk) A kedden leadott rendelést pénteken szállítjuk!

Vidéki boltok esetében (a rendelés beérkezésének függvényében) 5-7 munkanap.

Amint megérkezik a boltba a csomag, e-mailben értesítést küldünk, hogy átvehető a megrendelés. Terhelt időszakban (november-december) az átvételi idő meghosszabbodhat. Kérjük várja meg az értesítőt az átvételről!

Áfás számla igényüket előre jelezzék átvevőpontjainkon!

VII. BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A Könyvtündér internetes könyváruház a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. Könyváruházunk a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártya adatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról webáruházunk nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően online könyveladási portálunk oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megvásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Master Card, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

  • Fizetés lépései
  • Ön a Könyvtündér oldalán kiválasztja a megvásárolni kívánt árut, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  • Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  • A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.
  • A fizetést követően Ön visszatér a Könyvtündér oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Könyvtündér könyváruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával. A meghiúsult vásárlásról e-mailt küld a rendszer. A beváltott Tündérpontok visszarendeződnek. A rendelés ezennel meghiúsul, új rendelést kell indítani.

VIII. Vásárlás menete külföldi csomagküldés esetén

A vásárlás menete az alábbi:

A III. VÁSÁRLÁS MENETE 10. pontjáig eljutott, KISZÁLLÍTÁS címszó alatt a szállítási módok közül válassza ki a külföldi kiszállítást

  • töltse ki a célország címét
  • Ha van online vásárlási utalványa itt válthatja be a kapott kód bemásolásával, BEVÁLTOM gomb megnyomásával. (Tóthágas Plusz papíralapú utalványokat nem tud a webshopban beváltani!) Az online utalványt csak az utalvány összegében vagy annál magasabb összegben lehet beváltani!
  • Eljutott a MEGRENDELÉS véglegesítéséig. Miután elfogadta az ÁSZF irányelveit, az Adatkezelési szabályzatot valamit tudomásul vette a fizetési kötelezettséget a MEGRENDELEM gombra kattintva Ön a rendelését lezárja, melyről automatikus visszaigazolást küldünk e-mailben, a rendelés során megadott e-mail címre.
  • A MEGRENDELÉS létrejött!
  • A Szolgáltató a rendelést feldolgozza, leméri a csomagot, jelzi az esetleges hiányokat.
  • Kifizethető rendelés címen érkezik egy automatikus email, amely tartalmazza a rendelés végösszegét a szállítási költséggel (vámkezeléssel) növelve.
  • A levél tartalmaz egy linket, amelyre kattintva rendezheti a vásárlás végösszegét (Online bankkártyás kifizetés a CIB Bank rendszerén keresztül).

A megrendelés és a szállítási költség ellenértékét előre, egy összegben szükséges megfizetni, bankkártyás fizetés útján. A fizetés magyar forintban történik. Külön vevői kérésre a végösszeg EURO-ban is feltüntetésre kerül.

Amint a fizetés megtörtént, átadjuk a GLS futárszolgálatnak a csomagot. Várhatóan 5-7 munkanap alatt megérkezik a megadott címre, a megadott időintervallum tájékoztató jellegű, az esetleges késedelemért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Ha bizonyíthatóan a vevő hibájából hiúsul meg a külföldi csomagátadás, akkor a visszaérkező csomag szállítási költsége a vásárlót terheli, melyről számlát állítunk ki. Újra küldés kérhető, újabb megállapított szállítási díj megfizetése után.

 

IX. ELÁLLÁS

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat megtételével, kizárólag ÍRÁSBAN, e-mailben (info@konyvtunder.hu), illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával levélben gyakorolhatja. 

A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

A nyilatkozatot a kézhezvételtől - termék átvételétől - számított 14 napon belül kell visszaküldeni a Szolgáltató részére, ezzel egyidejűleg a terméket is vissza kell küldeni. Az elállási idő lejártát követően visszaküldött nyilatkozattal, vagy termék visszaküldéssel az elállás jogszerűen nem gyakorolható.

Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését. Elállás esetén a termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli.

Könyvtündér Átvevőpontokra kért csomagok elállása:

Üzleteink Átvevőpontként funkcionálnak. Az üzletben megvásárolható könyvek, nem képezik a  webshop készletét, ezért cserét nem lehet igénybe venni. Az üzletekben lévő könyvekre a webshopban feltüntetett árak nem vonatkoznak.

·         Utánvétes fizetési mód választásakor a Vevő blokkot/nyugtát kap. Elállás esetén 14 napon belül BLOKKAL tud visszafizetést kérni, abban a boltban, ahol vásárolta, amit a helyszínen készpénzben visszakap.

·         Ha online Bankkártyás felületen zárta rendelését, akkor a számla másolatával viheti vissza üzleteink valamelyikébe, vagy 14 napon belül postázhatja vissza a Központnak. A könnyű beazonosítás érdekében, kérjük írja a csomagra:

Tóthágas Plusz Kft. / Könyvtündér ELÁLLÁS

1047 Budapest, Perényi Zsigmond utca 15.

Ha nem közvetlenül a Központba küldi vissza a könyvet, akkor számolni kell vele, hogy hosszabb az átfutási ideje a visszautalásnak, mert a csomagnak vissza kell érni a raktárba. A Szolgáltató a csomagkezelésért, és az ezzel kapcsolatos adminisztrációs teendők ellátásáért 300,- Ft, azaz Háromszász forint összeget számol fel.

Házhoz szállítással és Posta Pontra kért megrendelés elállása:

A Vásárló elállása esetén kizárólag a termék/termékek vételára kerül visszafizetésre! A Vásárló a Webáruházban szolgáltatás nyújtására irányuló szerződést is köt a megrendelés lezárásakor (szállítási költség) Ha a Szolgáltató maradéktalanul teljesítette azt, akkor az elálláskor a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a szállítási költség összegét.

·         Szolgáltató adminisztrációs díjat számít fel a Vásárló vásárlástól való elállása ( részben vagy egészben történő elállás), az átvétel megtagadása  esetén a kifizetett csomagok esetében. Ebben az esetben a Szolgáltató a csomagkezelésért, és az ezzel kapcsolatos adminisztrációs teendők ellátásáért 300,- Ft, azaz Háromszász forint összeget számol fel. A Szolgáltató a csomag visszaérkezését követően, 14 napon belül fizeti vissza a vásárló részére a megrendelt termékek vételárának az adminisztrációs díjjal továbbá az esetleges szállítási díjjal csökkenetett összegét.

Ha a Vásárló nem fizetett szállítási díjat a szolgáltatás igénybevételekor, mert a díjmentes értékhatárt elérte a vásárlás értéke, levonásra kerül az aktuális szállítási költség, mivel a szolgáltatást a Szolgáltató teljesítette.

Amennyiben a rendelés értéke elérte az ingyenes kiszállítási küszöböt, de a vásárló nem egészében, csak részben áll el a vásárlástól, és bizonyos terméket/termékeket magánál tart, úgy a maradvány értékre beszámítható az aktuális szállítási díjösszeg, amennyiben így az alaprendelése nem éri el a díjmentes szállítás lehetőségét.

A webáruház élhet a visszatartás jogával. Ez azt jelenti, hogy a webáruház nem köteles visszafizetni a termék árát és a szállítás költségét amíg a termék vissza nem érkezik hozzá vagy addig, amíg a fogyasztó kétségbevonhatatlanul igazolja, hogy a terméket feladta a webáruház számára.

Elállás esetén a vevő által megadott bankszámlaszámra, kizárólag banki átutalással teljesítjük a visszafizetést.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk, ilyen csomag elküldése még határidőn belül sem minősül jogszerű elállásnak.

A vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen:

• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak;

• romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

• olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

• olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

• lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;

• hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével);

• a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát.

X. KÉZBESÍTETLEN CSOMAGOK KEZELÉSE

A visszajövő/át nem vett csomag központi raktárunkba kerül. Ha a megrendelés:

  • Utánvétes csomag : a számla sztornózásra kerül, a csomagban lévő terméket a raktár visszavételezi. Ugyanazon adatokkal rendelkező Felhasználó második át nem vett csomagja után, e-mailben tájékoztatjuk az elmulasztott átvételről. Amennyiben a Felhasználó három alkalommal nem veszi át a csomagot, a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Felhasználóval való további szerződéskötést megtagadja, felhasználó fiókját törölje.

Felhívjuk figyelmét, hogy ebben az esetben a Szolgáltató kiszámlázhatja a szállítási díjakat. (Szerződésszegés/ Fizetési kötelezettség)

  • Bankkártyás/ előre kifizetett csomag: A Szolgáltató a csomagot gyűjtő raktárba helyezi. A szállítmányozó cég e-mailben tájékoztatta a sikertelen kézbesítésről. ÍRÁSOS ELÁLLÁST követően a megrendelt termékek vételárát – az elállás napjától számított – 14 napon belül visszautaljuk (lásd: ELÁLLÁS) a Felhasználó részére. Kivételt képez a visszautalás alól a szállítási díj, melyet a Szolgáltató előre teljesített. Amennyiben számlájának végösszege nem tartalmazza a szállítási díjat, mert elérte az ingyenes szállítási értékhatárt, úgy a visszautaláskor a mindenkori szállítási díj összege levonásra kerül a könyvek árából.

XI. PANASZKEZELÉS

Kérjük, hogy az átvételre szánjon időt és átvétel előtt vizsgálja meg a csomagot, hogy sérülésmentes állapotban érkezett meg Önhöz. Amennyiben nem ezt tapasztalja, azonnal jegyzőkönyvet kell felvenni a sérülés jellegéről, és ezt fotóval is illusztrálni kell és a csomagátvételt el kell utasítani. Amennyiben saját felelősségére mégis átveszi a csomagot és nem készül előtte jegyzőkönyv a lehetséges sérülésről, úgy a későbbi panaszokat sajnos csak abban az esetben áll módunkban fogadni, ha a sérülésmentes csomagolóanyagról és címkéről fotó készül és azt e-mailen info@konyvtunder.hu elküldi számunkra.

A panasz során szükségünk van a megrendelés számára az ügymenet beazonosításához, illetve a panaszt tevő személy nevére és elérhetőségére.

A felhasználó panaszát annak beérkezését követően Szolgáltató kivizsgálja és mielőbb, de legkésőbb 30 napon belül írásban megválaszolja a felhasználó által megadott elérhetőségek valamelyikén.

Amennyiben a felhasználó panasza elutasításra kerül vagy az Szolgáltatóval folytatott egyeztetések következtében a jogvita nem rendeződik, úgy a fogyasztónak minősülő felhasználó jogosult a panaszával a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni és a Testület eljárását kezdeményezni. A fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult panaszával az Szolgáltató székhelye szerint illetékes alábbi Békéltető Testülethez fordulni:

Budapesti Békéltető Testület

székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.

levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

email cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

telefonszám: 06 (1) 488 21 31

Amennyiben felhasználó online szeretné a fogyasztói jogvitát lefolytatni, azt kezdeményezheti a http://ec.europa.eu/odr az Európai Bizottság online vitarendezési platformján keresztül.

A fogyasztónak minősülő Vásárló továbbiakban jogosult panaszával a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulni (illetékességkereső: https://jarasinfo.gov.hu/jarasokrol).

XII. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG, KELLÉKSZAVATOSSÁG

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Felhasználó (ha fogyasztónak minősül) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves (vállalkozás esetén 1 éves) elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven (vállalkozás esetén 1 éven) belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

XIII. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

A felhasználó az előző pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató munkatársaihoz a 1047 Budapest, Perényi Zsigmond utca 15. szám alatti címen, illetve a 06-1-370-5540-es telefonszámon (munkanapokon 8:00-15:30 között)

Szolgáltató a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan, az irányadó jogszabályoknak megfelelően kezeli az Adatvédelmi Szabályzatban leírtaknak megfelelően.

A felhasználó a rendelés elküldésével tudomásul veszi, hogy adatait a Szolgáltató ezen Adatvédelmi Szabályzatban leírtaknak megfelelően a létrejött Szerződés és jogszabályi kötelezettségei teljesítése érdekében és céljából kezeli, mind a regisztráció, vagy a nélküli rendelések során. Felhasználó személyes adatainak módosítását, törlését szabadon, az Adatvédelmi Szabályzatban találhatók szerint jogosult kezdeményezni.

A Webáruház internetes tartalma, a szövegekkel, grafikákkal, fényképekkel, animált fényképekkel, filmekkel, illusztrációkkal és bizonyos esetekben hangokkal és programokkal együtt a Szolgáltató tulajdonát képezik. Ezen tartalmak szerzői jogi védelem alatt állnak. Felhasználásuk kizárólag az Szolgáltató kifejezett írásbeli engedélyével megengedett. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az ÁSZF-et részben, vagy egészben bármikor egyoldalúan módosítsa, a felhasználó értesítése mellett. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba.

Az ÁSZF a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Felhasználó között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazzák. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően, a Szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, különösen a Polgári Törvénykönyvben, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamit az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

A jelen ÁSZF a közzététellel lép hatályba, és a felhasználó általi megrendeléssel együtt a Szerződés részévé válik. A jelen ÁSZF határozatlan ideig hatályos. A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF egyoldalú módosítására, amely a közzététellel kép hatályba. A már megrendelt Szolgáltatások vonatkozásában a megrendeléskor hatályos ÁSZF rendelkezései az irányadók.

Amennyiben jelen ÁSZF egyes rendelkezései vagy rendelkezéseinek egy része érvénytelen vagy végrehajthatatlan lenne, vagy azzá válna, úgy ez nem érinti az ÁSZF, többi rendelkezésének érvényességét. Ebben az esetben (akár kiegészítő) értelmezés révén azok a szabályozás(ok) érvényesek, amelyek a lehető legjobban megfelelnek az érvénytelen vagy végrehajthatatlan rendelkezés(ek) gazdasági célkitűzéseinek. ÁSZF végrehajtása vagy értelmezése során esetleg felmerült szabályozási hézagokra is.