Egy vállalkozás akkor sikeres, ha tud új piacokat szerezni, és meg tudja tartani a már meglévőket. A szerző azt a tíz legfontosabb alapelvet mutaja be könyvében, amelyek segítségével és alkalmazásával befolyásolhatjuk a borfogyasztók vásárlói magatartását, illetve a legjobb kiszolgálásban részesíthetjük vevőinket.
- A vállalkozás és a célcsoportok trendjeinek megtalálása
- Folyamatos koncentrálás a célcsoportokra
- Legyenek erősségeink
- Használjuk ki a piaci lehetőségeket
- Legyenek határozott elképzeléseink
- Jól megválasztott pozícióra és profilra kell törekedni
- Nem szabad szem elől téveszteni a célokat
- Ragaszkodni kell a tervekhez
- Mindent meg kell tenni a célcsoportokért
- Az ellenőrzést nem szabad elhanyagolni
Borító ár:
2 900 Ft
Korábbi ár:
2 030 Ft
Online ár:
2 465 Ft
- 15%
+1% TündérPont
A termék megvásárlása után +240 Tündérpont jár regisztrált felhasználóink számára.