Bevezetés a 3D világába Blenderen keresztül - Blender 4.X
Ridegh Gábor
Dimenzió
168 mm x 240 mm x 23 mm
Ez a termék az árkötöttségi törvény (1997. évi CXL.törvény, VIII/A) hatálya alá tartozik, ami azt jelenti, hogy a megjelenéstől számított 1 éven belül 10 %-nál nagyobb kedvezményt a fogyasztói árból nem kaphat rá a vásárló (beleértve az ingyenes szállítási díjat és a tündérpontot is). A kedvezmények együttesen nem haladhatják meg a fogyasztói ár 10 %-át.
Bevezetés a 3D világába Blenderen keresztül - Blender 4.X
A könyv fő fókuszában az általános 3D alapismeretek, fogalmak és maga a workflow áll, ugyanis az összes programnál az alapok ugyanazok, csak a megoldásokban különböznek. Amikor bármelyik 3D programot tanulod, a belső logikáját, felépítését kell megértened. A Blenderben található megoldásokat fogjuk alapul venni. A könyv nem konkrét projektekre fókuszál, hanem egy sokkal általánosabb tudást kíván átadni, hogy az ismereteket kombinálva mindenki arra tudja használni amire szeretné.
Hangsúlyosak a kiegészítő ismeretek, a háttérben zajló folyamatok megismertetése.
További cél, hogy inspirációt és útmutatót is nyújtson, valamint egy újfajta szemlélet kialakítását. Nem csak technikai leírást szeretnék adni, igyekszem a lehető legtöbb aspektusból megvizsgálni mindegyik témakört: történelmi, informatikai-háttér, működési leírás, művészi szemlélet szerint is.
A könyv nem tartalmaz illusztrációkat, sem screenshotokat, csak szöveges leírást, 417 oldalon(!) keresztül. A legújabb kiadáshoz egy drive link is tartozik, kapcsolódó screenshotok, képek (és később videók) itt elérhetőek!
Pusztán egy könyvet olvasva, senki sem sajátíthatja el semelyik szoftver használatát. Csak segítő alapot ad, a program megismerése csakis empirikus úton lehetséges!