Marketing alapismeretek

Marketing alapismeretek

Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia
Kötési mód
puha kötés
Kiadó
Akadémiai Kiadó Zrt.
Kiadás éve
2017
Terjedelme
452 oldal
Dimenzió
166 mm x 238 mm x 21 mm
Vonalkód
9789630598705

Marketing alapismeretek


A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett "tudományát" határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint - olyan
alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal "beleszólásuk", véleményük súlya növekszik.

A magyar gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok
szerepét, de a fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a fogyasztók értékrendjét és szokásait.
E környezetben született könyvünk második kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a közösségi média, a párbeszéd.
Borító ár:
5 950 Ft
Korábbi ár:
5 058 Ft
Online ár:
5 058 Ft
- 15%
Utolsó példányok. A megrendelés rögzítéséig elfogyhat!
+1% TündérPont
Törzsvásárlói kártya, amire Tündérpontokat gyűjthetA termék megvásárlása után +500 Tündérpont jár regisztrált felhasználóink számára.
Hírlevél feliratkozás
Érdeklődési körök kiválasztása