A prezentáció művészete - A hatásos előadás retorikai eszköztára a felkészüléstől a hallgatóság meggyőzéséig
Kaszás György
Várható megjelenés
2025. 03. 04.
Dimenzió
160 mm x 235 mm x 0 mm
Ez a termék az árkötöttségi törvény (1997. évi CXL.törvény, VIII/A) hatálya alá tartozik, ami azt jelenti, hogy a megjelenéstől számított 1 éven belül 10 %-nál nagyobb kedvezményt a fogyasztói árból nem kaphat rá a vásárló (beleértve az ingyenes szállítási díjat és a tündérpontot is). A kedvezmények együttesen nem haladhatják meg a fogyasztói ár 10 %-át.
A prezentáció művészete - A hatásos előadás retorikai eszköztára a felkészüléstől a hallgatóság meggyőzéséig
Mi a szerepe a nyilvános beszéd „három testőrének” az előadásban?
Hogyan (ne) készíts diát személyes és online prezentációkhoz?
Mit tehetsz, hogy megelőzd a technikai malőröket?
Milyen módszerekkel enyhítheted az idegességedet előadás előtt és közben?
Az üzleti prezentációk, politikai és jogi beszédek, tudományos előadások gyakran laposak, vontatottak és nehezen követhetők. A manapság népszerű online színtér sem könnyű terep, ráadásul másfajta tudást követel meg az előadóktól. Tanulással és gyakorlással azonban hatékonyan fejleszthetjük prezentációs készségeinket, és ezáltal sikert arathatunk a szerepléseinkkel.
Kaszás György prezentációs tréner és coach közvetlen, humoros, mégis gazdag elméleti és gyakorlati tudást, valamint számos jól alkalmazható tippet tartalmazó könyvéből megismerheted a prezentációretorika eszközeit, hogy a segítségükkel magabiztos és hatásos előadóvá válhass. A retorikai eszközöktől a térelrendezésen át a kellékek használatáig olyan technikákat sajátíthatsz el, amelyek a személyes és online prezentációid során egyaránt hasznodra válnak.
Szerzőről:
Kaszás György kreatívigazgató, tréner és coach
18 éven át a McCann Erickson Budapest, az első közép-európai multi reklámügynökségi iroda alapító vezető kreatívigazgatójaként dolgozott.
19 éves tréneri és coach gyakorlattal rendelkezik a nyilvános beszéd, a prezentáció, a kreatív problémamegoldó gondolkodási módszerek és a reklámkreativitás területein. Megszerezte Edward de Bono Hatszín kalap és Oldalirányú gondolkodás, a HBDI (Hermann Brain Dominance Instrument) és az iMindMap tréneri certifikációit.
Marketingkommunikációs és kreatív gondolkodás témákban szakmai fórumok gyakori felkért előadója, szakmai könyvek szerzője. Cégében (cdKASZÁS) reklámcsinálással, márkaépítéssel, projektmendzsmenttel foglalkozik, valamint trénerként és coachként tevékenykedik.
A HVG Könyveknél eddig megjelent könyvei: Reklámcsinálás (2014), Gondolkodjunk, mert vagyunk! (2011).