Ez a termék az árkötöttségi törvény (1997. évi CXL.törvény, VIII/A) hatálya alá tartozik, ami azt jelenti, hogy a megjelenéstől számított 1 éven belül 10 %-nál nagyobb kedvezményt a fogyasztói árból nem kaphat rá a vásárló (beleértve az ingyenes szállítási díjat és a tündérpontot is). A kedvezmények együttesen nem haladhatják meg a fogyasztói ár 10 %-át.
A narráció válsága
A DOLGOK VANNAK, DE MEGNÉMULTAK
Bár ma mindenki narratívákról beszél, valójában posztnarratív korban élünk – állítja új esszéjében Byung-Chul Han, korunk egyik legszélesebb látókörű kultúrteoretikusa. Egyre kevesebb történetet mesélünk, mert az elbeszélések mára elveszítették eredeti erejüket és varázsukat. A létnek egykor irányt adó egyetemes elbeszélések helyébe a hírek értelemtől megfosztott egymásmellettisége lépett, mi pedig az adatok és információk tengerében narratív horgonyokat keresünk. Sokan a populista ajánlatokban találják meg a hiányzó kötőerőt, a neoliberális kapitalizmus pedig a fogyasztásnak rendeli alá a nagy elbeszélések identitást és társadalmi kohéziót teremtő rendjét. Az elbeszélésből, amely egykor értékeket közvetített, célelvű történetmesélés, storytelling lett, amelynek segítségével termékeket töltenek fel érzelmekkel. A történet áru és reklám, a storytelling voltaképpen storyselling – korunk patologikus jelensége.